دیگ فولادی آبگرم موتورخانه

دیگ فولادی آبگرم موتورخانه

دیگ فولادی آبگرم موتورخانه ۹۲۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت سفارش آقای رضایی نماینده همدان جهت نصب ئر موتورخانه یکی از ادارات دولتی همدان

شرکت شوفاژکاران تولید کننده انواع دیگ فولادی آبگرم موتورخانه در ظرفیتهای مختلف

دیگ فولادی آبگرم موتورخانه
دیگ فولادی آبگرم موتورخانه

دیگ فولادی آبگرم موتورخانه

لیست قیمت دیگ فولادی شرکت شوفاژکاران

قیمت دیگ و مشعل استخر

قیمت دیگ آبگرم استخر

لیست قیمت دیگ فولادی آبگرم شرکت شوفاژکاران

قیمت دیگ فولادی ۷۲۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۸۲۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۹۲۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۱۰۲۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۱۲۰۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۱۳۵۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۱۵۰۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۱۷۵۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۲۰۰۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۲۵۰۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۳۰۰۰۰۰

قیمت دیگ فولادی ۳۵۰۰۰۰

دیگ آبگرم فولادی دو پاس

قیمت دیگ فولادی موتورخانه شوفاژ

برای تامین اب گرم جهت گرم شدن محیط زندگی و کار و یا تامین اب گرم مصرفی در موتورخانه ها باید دستگاهی باشد که این کار را بتواند انجام دهد واین دستگاه را دیگ ابگرم مینامیم .

انواع دیگ ابگرم با سه متریال تولید میشود دیگ فولادی، دیگ گالوانیزه، دیگ چدنی

شرکت شوفاژکاران تولید کننده دیگ آبگرم فولادی از ورق st 37 ورق سیاه و ورق گالوانیزه میباشد.

دیگ فولادی آبگرم چیست؟

دیگ فولادی آبگرم یا بویلر یکی از تجهیزات تولید ابگرم شوفاژخانه میباشد که با توجه به مشعل گازی یا گازوئیلی که روی دیگ بسته شده است ابگرم تولید میکند و بدونه دیگ ابگرم در موتورخانه ابگرم نخواهیم داشت .

انواع دیگ آبگرم فولادی

انواع دیگ فولادی را از نظر ساختاری و قدرت حرارتی و ظرفیت گرمادهی به ۵ دسته تقسیم کرد .

مطلب مرتبط:   منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری

۱-  دیگ آبگرم تک پاس

۲-  دیگ آبگرم دو پاس

۳-  دیگ آبگرم سه پاس

۴-  دیگ آبگرم کوره برگشتی

۵-  دیگ آبگرم زغال سنگی

دیگ فولادی آبگرم تک پاس

دیگهای فولادی تک پاس یعنی اینکه گرمایش تولیدی توسط مشعل طول مسیر دیگ را فقط میتواند یکبار طی کند و در نهایت از انتهای دیگ توسط دودکش از انتهای دیگ خارج میشود و عیب دیگهای تک پاس این هست که تبادل حرارت بین اب داخل دیگ و مشعل زمانبر است و زمان بیشتری برای گرم شدن اب نیاز است.

دیگ آبگرم فولادی دو پاس

دیگهای فولادی دو پاس یعنی اینکه گرمای تولیدی توسط مشعل طول مسیر دیگ ۲بار بار میرود و در نهایت از انتهای دیگ توسط دودکش از انتهای دیگ خارج میشود و مزیت دیگهای دو پاس این هست که تبادل حرارت بین اب داخل دیگ و مشعل زمان کمتری نسبت به دیگ ابگرم تک پاس میبرد و در این نوع دیگها دودکش جلوی دیگ و بالای مشعل قرار میگیرد .

دیگ آبگرم سه پاس

گرمایی که در داخل دیگ توسط سوختن گاز،گازوئیل و یا…  مسیر دیگ را سه بار طی می کند و بعدا  وارد دودکش می شود. اگر دیگ های سه پاس را به درستی طراحی کنیم و بسازیم دارای قدرت حرارتی بالاتری از نظر راندمان و و سطح انمتقال حرارت میباشد و همچنین کمترین دمای خروجی از مشعل میشود.

دیگ آبگرم کوره برگشتی

دیگهای ابگرم کوره برگشتی شبیه به دیگهای دو پاس هستند و بعد از احترق سوخت و روشن شدن مشعل طول مسیر دیگ را را دو بار طی میکند ولی با این تفاوت که وقتی گرما به انتهای دیگ رسید چون در دیگ ابگرم کوره برگشتی انتهای دیگ را به شکل محدب ساخته میشود گرمای مجدد مسیرذ خود را پیدا میکند و به جلوی دیگ برگشت میکند و به این طریق گرمای داخل دیگ طول مسیر را سه بار طی میکنند با این روش در دیگهای ابگرم کوره برگشتی گرمای بیشتر و تبادل حرارت بهتر تولید میشود.

مطلب مرتبط:   ساخت آبگرمکن صنعتی

دیگ آبگرم زغال سنگی

دیگ ابگرم زغال سنگ همچنان که از اسمش پیداست با سوخت زغال سنگ گرما تولید میکند و در جاهایی استفاده میشود که سوخت های دیگر مانند گاز و گازوئیل در دسترس نباشد و بیشتر در کشور افغانستان خریدار دارد.

دیگ فولادی استخر

جهت داشتن استخر مناسب شنا و جکوزی گرم باید از دیگ فولادی استخر استفاده کنیم در دیگ های آبگرم حداکثر دمای آب داخل دیگ ۹۰ درجه سانتیگراد می باشد چون همانطور که می دانید آب در دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد به جوش آمده و شروع به تبخیر شدن می کند.

قیمت دیگ فولادی آمل

قیمت دیگ فولادی ابگرم ۲۰۰هزار کیلو کالری ۳۶میلیون تومان است. دیگ فولادی قیمت با توجه به ظرفیتهای درخواست مشتری و فشار کاری اعلام کرد.

لیست قیمت دیگ فولادی پاکمن

با توجه به قیمت ورق در بازار که تقریبا هر چند روز یکبار تغییر میکند لیست قیمت دیگ فولادی پاکمن را نداریم و قیمتها به روز اعلام میشود.

دیگ فولادی ۱۵۰۰۰۰کیلو کالری

دیگ فولادی ۱۵۰۰۰۰کیلو کالری دارای طول تمام شده ۱۵۰سانتیمتر و ارتفاع ۱۰۰سانتیمتر و عرض ۷۵ سانتیمتر میباشد.

دیگ فولادی شوفاژکار

شرکت شوفاژکاران تولید کننده دیگ فولادی آبگرم موتورخانه در ظرفیتهای ۸۲.۰۰۰ الی  کیلوکالری میباشد و ۲.۰۰۰.۰۰۰دیگ فولادی شرکت شوفاژکاران اهورا با استفاده از ورق های فولادی استاندارد تولید میشود و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

(۱ امتیاز) - ۵/۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست محتوا