نصب آبگرمکن صنعتی برقی ایستاده

آبگرمکن صنعتی برقی ایستاده جز یکی از پر کاربرد ترین محصولات گرمایشی در صنایع می باشد و برای تامین آب گرم آپارتمان ها ، اداره ها ، محیط های تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

آبگرمکن صنعتی برقی ایستاده چیست؟

به منظور نگهداری و حفظ گرمای آب مصرفی ، به مخازن نیاز خواهیم داشت که این مخازن آبگرمکن ها هستند. آبگرمکن صنعتی ایستاده از یک مخزن آب که شامل عدسی ، بدنه و پایه های آن می باشد و المنت های حرارتی و در صورت نیاز جعبه برق تشکیل شده است که در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. در واقع این دستگاه برای فضاهای بزرگ مانند تولیدی ها ، کارگاه ها ، شرکت های بزرگ مناسب ترین گزینه می باشد.

این دستگاه شبیه به آبگرمکن مشعل دار می باشد اما به جای مشعل، المنت دارد که در بخش هایی که دسترسی به گاز و گازوئیل مشکل است از این محصول استفاده می شود.

آبگرمکن صنعتی ایستاده همانند آبگرمکن های خانگی یک سیکل ساده دارد و از مخزن و یک کوره تشکیل شده است. تفاوت این دو آبگرمکن در ظرفیت، نوع مشعل و سیستم کنترل آنها می باشد.
آبگرمکن صنعتی ایستاده المنت دار در ظرفیت های مختلف و با مخزن داخلی از جنس ورق گالوانیزه به صورت استوانه‌ای تحت فشار از ظرفیت ۱۰۰ تا ۲۰۰۰۰ لیتری ساخته می‌شود.
این دستگاه‌ها آب سرد ورودی از لوله‌کشی آب ساختمان را گرم کرده و آن را در خود ذخیره می‌کنند. وقتی شیر آب را باز کنید، آب گرم ذخیره‌شده در آبگرمکن از شیر خارج می‌شود. در مورد آبگرمکن های صنعتی بیشتر بدانید

آب‌گرم‌کن وسیله‌ای است که معمولاً برای گرم‌کردن آب بکار گرفته می‌شود. در مصارف خانگی از آب گرم شده اغلب برای شستن ظروف و پوشاک، استحمام، غذاپزی و گرم کردن محیط منزل استفاده می‌شود.در مصارف صنعتی اغلب از آب‌گرم‌کن‌هایی استفاده می‌شود که توان تولید بخار فوق داغ را داشته باشد.بیشتر در ویکی پدیا

 

آبگرمکن صنعتی برقی از بخش های زیر تشکیل شده است :

اجزای آبگرمکن صنعتی ایستاده تشکیل شده است از منبع اصلی یا منبع ذخیره آبگرم ، المنت برقی صنعتی که در میان منبع آبگرمکن قرار گرفته است که وظیفه آن انتقال گرما و انرژی به آب درون منبع آبگرمکن صنعتی است.

  • بدنه اصلی مخزن که شامل عدسی ، پوسته ، پایه و اتصالات ورودی و خروجی آب می باشد.
  • سیستم برقی برای گرمایش و کنترل که شامل المنت ها ، جعبه برق می باشد.
  • ترموستات و ترمومانومتر که برای کنترل و افزایش سطح ایمنی و کنترل سیستم استفاده می شود.
مطلب مرتبط:   منبع کویل دار چیست؟

روش کار آبگرمکن ایستاده برقی

طراحی آبگرمکن صنعتی برقی به گونه‌ای است که از طریق انرژی، آب را گرم می‌کند. این آبگرمکن ها با راندمان بالایی که دارند و بدون سوخت فسیلی و دودکش ، الکتریکال را به آب منتقل میکنند.
برای گرم کردن آب در این آبگرمکن ها از المنت حرارتی برقی استفاده می شود.
به زبان ساده این دستگاه‌ها آب سرد ورودی از لوله‌کشی آب ساختمان را گرم، و آن را در خود ذخیره می‌کنند. وقتی شیر آب را باز کنید، همین آب گرم ذخیره‌شده در آبرگرمکن از شیر خارج می‌شود.

 آبگرمکن صنعتی برقی
آبگرمکن صنعتی برقی ایستاده جز یکی از پر کاربرد ترین محصولات گرمایشی در صنایع می باشد و برای تامین آب گرم آپارتمان ها ، اداره ها ، محیط های تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب آبگرمکن صنعتی ایستاده المنت دار

قبل از انجام هر کاری بهترین محل برای نصب آبگرمکن را مشخص کنید. آبگرمکن‌های ایستاده ابعاد چندان جمع‌وجوری ندارند، پس نقطه‌ای را انتخاب کنید که هنگام جابجایی، نصب و تعمیرات احتمالی قدرت مانور کافی داشته باشید.

نصب آبگرمکن صنعتی ایستاده بسیار آسانتر و کم هزینه تر نسبت به باقی مدل های آبگرمکن می باشد و نیازی به لوله کشی خط گاز ندارد.
قبل از نصب آبگرمکن صنعتی برقی به این نکته توجه کنید که دستگاه با کف ساختمان تراز باشد چرا که در صورت رعایت نکردن این مورد دستگاه پس از مدتی دچار اختلال خواهد شد. نکته دیگر اینکه حتماً از وجود سیم‌کشی ارت قبل از نصب آبگرمکن ایستاده المنت دار مطمئن شوید.

ورودی آب سرد آبگرمکن صنعتی ایستاده و خروجی آب گرم باید به صورت موازی نصب شوند، اما با در نظر گرفتن فاصله‌ای مناسب. این فاصله بین لوله‌ها بسیار مهم است؛ و باید حداقل به قدری باشد که بتوانید آنها را عایق کنید.
توجه داشته باشید که هنگام نصب آبگرمکن برقی باید از نشتی آن جلوگیری کنید.

مطلب مرتبط:   قیمت دیگ فولادی گالوانیزه

فضاهایی که برای نصب آبگرمکن ایستاده مناسب نیستند

  • فضاهای بدون تهویه و محیط بسته
  • مکان هایی که رطوبت دارند مانند سرویس بهداشتی،حمام و …
  • فضاهای باز و بدون سقف
  • نزدیک به وسایل گرمایشی و برقی

مزایای استفاده از انواع آبگرمکن صنعتی

  • عدم‌نیاز به دودکش
  • سهولت نصب
  • قیمت مناسب
  • وزن کم‌تر
  • دبی بالاتر آب گرم
  • دارای مخزن از جنس گالوانیزه
  • دارای المنت های تک فاز و سه فاز

آبگرمکن برقی یا گازی ؟ کدام بهتر است؟

در این مورد باید گفت که انتخاب آبگرمکن برقی یا گازی ، ایستاده یا افقی ، کاملا بستگی به فضای شما و انتخاب خودتان دارد. اما به صورت کلی ، نصب آبگرمکن برقی آسان تر از آبگرمکن های گازی می باشد زیرا آبگرمکن برقی برای نصب ، هیچ‌گونه نیازی به دودکش ندارد ، درحالی‌که برای نصب آبگرمکن گازی باید قبل از هر چیز محل دودکش تعیین شود. آبگرمکن‌های برقی اصولا به تجهیزات زیر بنایی مثل سه فاز، تابلو برق و کابل برق نیاز دارند.

هزینه تعمیرات آبگرمکن های برقی یا المنت دار نسبت به آبگرمکن های گازی کمتر است و طول عمر بیشتری هم دارند. آبگرمکن صنعتی برقی از امنیت بیشتری برخوردار هستند چون خطراتی مانند گازگرفتگی و نشت گاز در آن ها وجود ندارد.
آبگرمکن های گازی یا آبگرمکن صنعتی مشعل دار ایستاده  که در داخل فضای منزل یا محل کار نصب می‌شوند باعث کاهش سطح اکسیژن محیط می‌شوند ، درصورتی‌که نصب آبگرمکن برقی در داخل فضای محیط هیچ تغییری در سطح اکسیژن محیط ایجاد نمی‌کند.

آبگرمکن صنعتی برقی ایستاده برای چه فضاهایی مناسب است؟

این مدل آبگرمکن مناسب برای استفاده در کافه ها و کافی شاپ ها ، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، سوپر مارکت ها و فروشگاه ها و کلیه فضاهای بزرگ و محیط های تجاری  معادن و کارخانه ها و …می باشد و همچنین بسته به حجم مخزن می‌تواند بازدهی بالاتری نیز داشته باشد.

مطلب مرتبط:   ساخت بزرگترین رینگ جکوزی upvc در ایران

بسیاری از خانه‌ها از آبگرمکن‌های زمینی یا دیواری استفاده می‌کنند. اما اگر تعدادی زیادی از افراد به حمام کردن نیاز داشته باشند یا شما برای مصرف کارخانه به آب گرم نیاز داشته باشید، فقط آبگرمکن صنعتی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

ساخت آبگرمکن برقی صنعتی

ساخت آبگرمکن برقی صنعتی در چند مرحله انجام میشود مرحلاه اول نورد کردن ورق و جوشکاری آن مرحله دوم ساخت عدسی های آبگرمکن و جوشکاری به بالا و پایین مخزن آبگرمکن مرحله سوم ساخت پایه های نگهدارنده آبگرمکن مرحله چهارم ساخت آبگرمکن برقی صنعتی مرحله جوشکاری های بوشن های مربوطه است و مرحله پنجم نصب المنت ها و تابلو برق بر روی دستگاه میباشد .

آبگرمکن صنعتی مشهد : شرکت شوفاژکاران در مشهد نماینده رسمی فروش ندارد ولی همکارها و خریدارانی که مایل هستند ابگرمکن صنعتی در مشهد خریداری کنند میتوانند با ما تماس بگیرند و یا اگر شرکت و فروشگاهی مایل به همکاری جهت نمایندگی میباشد با ما تماس بگیرد .

آبگرمکن صنعتی کارواش

از ۲۰۰ لیتر الی ۶۰۰۰ لیتر تولید میشود . آبگرمکن صنعتی کارواش معروف به  ابگرمکن صنعتی مشعل دار و آبگرمکن صنعتی برقی میباشد .

آبگرمکن کارگاهی در کارگاه ها بیشتر آبگرمکن صنعتی برقی مورد استفاده قرار میگیرد .

قیمت آبگرمکن گازوئیلی به مراتب بیشتر از قیمت آبگرمکن صنعتی برقی میباشد .

قیمت آبگرمکن صنعتی برقی

قیمت آبگرمکن صنعتی برقی نسبت به لیتراژ انتخابی و ولتاژ المنت های انتخابی از نوع تک فاز و سه فاز متفاوت است.  آبگرمکن صنعتی قیمت  کیلو واتها و لیتراژ ها متفاوت میباشد شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و همچنین مشاوره در مورد انواع آبگرمکن های صنعتی مشعل دار و المنت دار با کارشناسان شرکت شوفاژکاران اهورا در ارتباط باشید.

شرکت شوفاژ کاران اهورا ، یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده آبگرمکن صنعتی برقی ، آبگرمکن صنعتی مشعل دار ، مبدل های حرارتی و تجهیزات گرمایشی و … میباشد .

تلفن تماس : ۹۸۲۱۶۶۳۱۱۴۸۲+

(۱ امتیاز) - ۵/۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست محتوا