تجهیزات تصفیه

شرکت شوفاژ کاران اهورا با بهره گیری از متد های روز دنیا و تخصص نیرو های با تجربه ، تجهیزات تصفیه مانند سختی گیر ، فیلتر شنی ، سپتیک تانک و فیلتر کربنی را تولید می نماید. این دستگاه ها به نحوی طراحی و ساخته شده اند که می توانند ناخالصی ها و آلودگی ها را حذف نمایند.

شرکت شوفاژکاران اهورا ، تولید کننده انواع تجهیزات تصفیه با بهترین کیفیت و ضمانت

فیلترشنی شوفاژکاران

فیلتر شنی

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین روش هایی که برای زلال سازی و تصفیه آب استفاده می شود ، استفاده از فیلتر شنی استخر است.فیلتر شنی معمولا رسوبات ، فلزات و هیدروکربن ها را جدا می کند.این فیلترینگ در ورودی آب قرار می گیرد و علاوه بر موارد یاد شده گل و لای ، کلر آزاد ، شن و ماسه و ذرات میکرونی را را خارج می کند که باعث می شود آب زلال شود.به همین جهت برای استفاده در استخرها ، تصفیه خانه و همچنین مکان هایی که آب زلال موجود نیست مناسب است.

سختی گیر رزینی

سختی گیر رزینی

بزرگترین مشکل آب ها ، سختی آن هاست که یکی از راهکارهای از بین بردن سختی آب ، استفاده از سختی گیر است. در واقع سختی گیرها وسیله ای برای کاهش سختی آب هستند. در دستگاه سختی گیر، آب سخت و دارای املاح با فشار از درون رزین عبور کرده و آب تصفیه شده و آهک آن جدا می شود. از سختی گیر برای حذف کلی سختی آب اعم از منیزیم،کلسیم و برخی از کاتیون های موجود در آب که باعث به وجود آمدن سختی آب می شوند ، استفاده می شود.

سپتیک تانک

سپتیک تانک

سپتیک تانک دستگاهی است برای اینکه فاضلابی که از واحدهای مسکونی خارج می‌شود آنقدر تصفیه شود که وقتی داخل چاه فاضلاب می‌رود موجب کور شدن و بسته شدن سوراخ‌های چاه نگردد. سپتیک تانک یکی از کم هزینه ترین نوع تصفیه خانه فاضلاب می باشد که تصفیه مکانیکی و تصفیه زیستی با کمک باکتری های بی هوازی همزمان در آن انجام می گیرد.

بک واش فیلتر شنی گالوانیزه

فیلتر کربنی

فیلتر کربنی یکی از روش های رایج در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب می باشد که اساس کار آن بر پایه جذب مواد آلی موجود در آب توسط کربن های فعال بنا شده است. آب‌ها در اکثر مواقع دارای طعم و بو و رنگ می‌باشند به همین دلیل لازم است که بعد از عبور از فیلتر شنی از یک فیلتر کربنی نیز عبور کند.عمر فیلتر کربن هم همانند دیگر فیلترها به مقدار آبی که وارد آن می‌شود بستگی دارد.

تجهیزات تصفیه جز پرکاربردترین محصولاتی هستند که در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای کاربردهای مختلف و در اندازه‌های گوناگون ساخته می‌شود. بنابراین قیمت آن بر حسب ابعاد و کاربرد آن متفاوت است. شرکت شوفاژکاران اهورا تولید کننده انواع تجهیزات تصفیه می باشد که دارای بهترین جنس و با گارانتی محصول هستند. جهت مشاوره با کارشناسان شوفاژکاران اهورا می توانید شماره تماس خود را در کادر روبرو بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نیاز به مشاوره دارید؟