آبگرمکن صنعتی مشعل دار

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی ۲ پاس ۲۰۰۰ لیتری افقی با لوله آتش خوار ۱۲ اینچ و ۶ اینچ به همراه مشعل گازی ایران رادیاتور مدل ۸۰/۲ سفارش شرکت نکسا تک

آبگرمکن صنعتی نوعی مخزن در حجم و لیتراژ بزرگتر از ابگرمکن های خانگی و معمولا از ۵۰۰ لیتر به بالا سفارش داده میشود .

آبگرمکن صنعتی در دو چند مدل میتوان سفارش داد . ۲ نوع آبگرمکن صنعتی سفارش و پیشنهاد ما به شما میباشد .

آبگرمکن صنعتی مشعل دار یا مشعل خور  افقی و ابگرمکن صنعتی برقی ایستاده سه فاز ( در صورت نبود برق سه فاز و آمپر مناسب تک فاز میتوانید سفارش دهید )

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی
آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی شرکت شوفاژکاران

آیا میشود آبگرمکن صنعتی مشعل دار را ایستاده سفارش داد ؟ بله میتوانید سفارش بدهید اما اینکه پیشنهاد آبگرمکن صنعتی مشعل دار را به صورت افقی پیشنهاد میکنیم به خاطر تبادل حرارتی بالا و سریعتر و بهتر گرم شدن آب مصرفی میباشد .

اجزای آبگرمکن صنعتی مشعل دار شامل یک مخزن استوانه ای شکل که چند بوشن در قسمتهای مختلف جوش داده شده است و لوله آتش خوار مناسب با حجم آبگرمکن در داخل آبگرمکن قرار میگیرد و از یک سر ورودی مشعل و از سمت دیگر دودکش خروج میشود .

آبگرمکن صنعتی برقی نوعی آبگرمکن است که معمولا به صورت ایستاده ساخته میشود و از تعدادی المنت حرارتی که به شکل U ساخته میشود و در بازار موجود میباشد و برای آبگرمکن صنعتی برقی سه فاز از تابلو برق با مدار کنترل طراحی و ساخته میشود .

اما برای آبگرمکن صنعتی برقی تک فاز در حالت عادی تابلو برق با مدار کنترل ساخته نمیشود مگر در مواقعی که مشتری سفارش بدهد .

مطلب مرتبط:   مبدل حرارتی پوسته و لوله شرکت بنادر و کشتیرانی

آبگرمکن صنعتی گازی این نوع آبگرمکن با مشعل گازی کار میکند و از نظر ساختار هیچ گونه تفاوتی با آبگرمکن صنعتی گازوئیلی ندارد .

در آبگرمکن های صنعتی مشعل دار یا مشعل خور ما چندین نوع میتوانیم جهت گرم کردن آب مصرفی داخل آبگرمکن صنعتی مشعل نصب کنیم . بیشترین نوع مشعل که بر روی آبگرمکن های صنعتی نصب میشود مشعل گازی میباشد به علت وجود گاز در بیشتر مناطق و ارزانتر بودن مشعل گازی انتخاب اکثر خریداران آبگرمکن صنعتی مشعل دار میباشد .

اما در بعضی مناطق به علت دسترس نبودن گاز و کارگاههای دور از شهر امکان دسترسی به گاز نباشد آبگرمکن صنعتی گازوئیلی یا آبگرمکن صنعتی مشعل دار ی با مشعل گازوئیلی راه اندازی میکنند .

متریال ساخت آبگرمکن صنعتی اکثرا از ورق گالوانیزه گرم  تولید میشود .

آبگرمکن صنعتی برقی
آبگرمکن صنعتی برقی ایستاده

آبگرمکن گازوئیلی خانگی یکی از انواع آبگرمکن های لیتراژ پایین میباشد و در قدیم به دلیل نبود گاز خانگی بیشترین مصرف را داشت و یکی از مشکلات رایجی که داشت شیر مخزن گازوئیلی بود اگر درست و به اندازه شعله آبگرمکن باز نمیکردید و بیش از حد باز میشد شعله آبگرمکن بیش از حد میشد و آتش زیر آبگرمکن زیاد بود و خطرناک و در بعضی مواقع حتی امکان آتش سوزی وجود داشت .

آبگرمکن صنعتی استیل که مخزن از ورق استیل ۳۰۴ و یا ۳۱۶ ساخته میشود و اگر برای گرم نگه داشتن مواد غذایی آبگرمکن صنعتی مشعل دار سفارش بدهید باید بدنه آبگرمکن صنعتی حتما از ورق استیل ۳۱۶ و کوره آتش خوار هم از استیل ۳۱۶ ساخته شود .

اگر به طول عمر آبگرمکن صنعتی مشعل دار فکر میکنید و فشار کاری بالا دارید حتما آبگرمکن صنعتی استیل سفارش بدهید ورق استیل در برابر خوردگی آب شهری بیشتر از ورق گالوانیزه مقاومت دارد .

مطلب مرتبط:   آبگرمکن صنعتی مشعل دار شرکت دبش

و به مورد نهایی و خیلی مهم که قبل از سفارش آبگرمکن صنعتی حتما باید دقت شود خوردگی و وجود رسوب در آب محل نصب آبگرمکن میباشد سختی آب در حد نرمال است که مجاز هستید آبگرمکن را مستقیم به آب شهری نصب کنید ولی اگر آب ورودی آبگرمکن دارای سختی میباشد مخصوصا معادن سختی آب بیشتری دارند حتما از سختی گیر رزینی استفاده شود .

شرکت شوفاژ کاران اهورا، یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده انواع تجهیزات تصفیه از جمله سختی گیر، انواع آبگرمکن‌ها، منابع ذخیره و از این قبیل تجهیزات می‌باشد.
شما می توانید هر هنگام که اراده کنید با نمایندگان و کارشناسان ما تماس بگیرید و جهت خرید یا مشاوره اقدام فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۴۴۷۴۲۹

واتس آپ شرکت : ۹۸۹۹۰۱۲۰۰۳۵۰+

(۲ امتیاز) - ۵/۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست محتوا