ساخت رینگ جکوزی استیل

رینگ استیل جکوزی یکی از تجهیزات بسیار مهمی می باشد که هر حوضچه ی آب گرمی به آن احتیاج دارد. در واقع ساختار کلی دهانه جکوزی را رینگ جکوزی می گویند.

رینگ جکوزی استیل چیست ؟

رینگ جکوزی جز  تجهیزات استخر  می باشد و فلزی دایره مانند است که به ساختار کلی دهانه جکوزی گفته می شود و از جنس استیل یا گالوانیزه می باشد. البته در ابتدا باید اسکلت رینگ با فلز پایه گذاری شود. رینگ جکوزی دارای دو رینگ بالا و پایین می باشد که هر چقدر این رینگ، اصولی و طبق استاندارد طراحی و ساخته شود موجب عملکرد بهتر جکوزی و همچنین راندمان بالای آن می شود.

معمولا شکل جکوزی ها دایره است و تعداد نفراتی که میخواهند از جکوزی استفاده کنند پیش از ساخت آن مشخص می گردد.

نام دیگر این رینگ‌ها، طوقه می‌باشد و به نام طوقه جکوزی نیز معروف هستند.

رینگ جکوزی استاندارد دهانه جکوزی را تعیین می کنند و کوچکترین انحرافی اگر در این دهانه وجود داشته باشد می تواند هم در کیفیت جکوزی تاثیر گذار باشد و هم می تواند به افراد در حین ورود و خروج از جکوزی آسیب برساند.
این رینگ ها دارای قطرهای متفاوتی هستند و قطر آن با توجه به نیاز شما تعیین خواهد شد. رینگ های جکوزی استیل و گالوانیزه دارای کیفیت بالایی هستند و از مقاومت کافی برخوردارند.

ساخت رینگ جکوزی استیل و کاربرد آن

جکوزی معمولا در مجموعه های ورزشی و ویلا ها استفاده می شود و رینگ ها نقش مهمی در اسکلت اصلی جکوزی دارند. در واقع جکوزی به منظور ماساژ ماهیچه ها و رفع خستگی مورد استفاده قرار میگیرد و مزایای بسیاری دارد. از مهم ترین مزایای جکوزی می توان به ایجاد تب مصنوعی در بدن اشاره کرد که به تقوییت سیستم ایمنی بدن کمک میکند.
این رینگ قابلیت تولید در شکل های دایره ای و مستطیلی یا مربعی را دارد. نام دیگر این رینگ‌ها، طوقه می‌باشد و به نام طوقه جکوزی نیز معروف هستند.

کوزی از نظر گنجایش به دو دسته یک‌نفره و چندنفره تقسیم می‌شود. جکوزی یک‌نفره مانند وان حمام بوده وجهت تأمین فشار مورد نیاز جت‌ها از یک پمپ استفاده می‌کند. بدنه جکوزی یک‌نفره که در حمام یا در اتاق‌ها نصب می‌شود معمولاً از جنس فایبرگلاس ساخته می‌شود. بیشتر در ویکی پدیا

اهمیت رینگ ها در کاربرد درمانی جکوزی

همانطور که میدانید جکوزی کاربرد درمانی دارد و برای ماساژ بدن توسط آب مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. هر چه ساختار جکوزی و همچنین رینگ آن مهندسی تر و با کیفیت تر باشد ، میزان پاشش آب به همه جهات یک جکوزی ، یکسان خواهد بود.

مطلب مرتبط:   فروش آبگرمکن صنعتی مشعل دار در تهران

انواع رینگ های جکوزی

رینگ های جکوزی با متریال های مختلفی تولید می شوند اما بهترین و ثابت شده ترین جنس برای رینگ جکوزی،جنس استیل و همچنین گالوانیزه می باشد. خرید رینگ جکوزی

  • رینگ جکوزی ظرفیت ۴ نفره

  • رینگ جکوزی ظرفیت ۶ نفره

  • رینگ جکوزی ظرفیت ۸ نفره

  • رینگ جکوزی ظرفیت ۱۰ نفره

مزایای رینگ جکوزی استیل

  • برای جلوگیری از افت فشار نازل های جکوزی و همینطور سطح یکنواختی فشار آب از نازل های جکوزی نیاز به رینگ جکوزی است.
  • شکل دهی به جکوزی و زیباتر شدن آن
  • پخش کردن آب و ورود آب به جکوزی
  • بسیار مقاوم و انعطاف پذیر در برابر تغییر شکل
  • ضد زنگ با استحکام بسیار بالا
رینگ جکوزی استیل ی
رینگ جکوزی استیل یکی از تجهیزات بسیار مهمی می باشد که هر حوضچه ی آب گرمی به آن احتیاج دارد. در واقع ساختار کلی دهانه جکوزی را رینگ جکوزی می گویند.

رینگ جکوزی گالوانیزه

این رینگ ها ضد زنگ و ضد رسوب می باشند که باعث می شود سازه جکوزی عمر مفید بیشتری داشته باشد. سایز این رینگها به تعداد نازل هایی که برای هر نفر پیش بینی می شود بستگی دارد. اما نکته مهم این است که از رینگ استیل بیشتر استفاده می شود زیرا ممکن است رینگ گالوانیزه ، خاصیت ضد زنگ بودن خود را در حین جوش دادن از دست بدهد.

دلیل سوراخ شدن لوله‌های رینگ جکوزی

به دلیل تحت فشار بودن و بالا بودن دمای آب در لوله‌ها ،‌ در صورت استفاده نکردن از لوله با جنس و ضخامت مناسب امکان پوسیدگی و سوراخ شدن رینگ وجود دارد.

نصب رینگ جکوزی استیل یا گالوانیزه

در نصب رینگ جکوزی بالا و پایین باید به صورت هم‌ مرکز و با کم‌ترین اختلاف سطح قرار گیرند. رینگ هایی جکوزی استیل دارای سردنده های ورودی ۲ اینچ هستند و نازل های دهش آن نیز ۱ الی ۱/۲ می باشد که جنس آن ها استیل است.
نصب این رینگ ها بسیاز حائز اهمیت می باشد و باید حتما توسط فرد متخصص و با تجربه نصب گردد.فشار یکسان از هر سمت بسته به رینگ جکوزی دارد و باید اجرای درستی داشته باشد.

مطلب مرتبط:   منبع انبساط تحت فشار چیست؟

معمولا شکل جکوزی ها دایره است و تعداد نفراتی که میخواهند از جکوزی استفاده کنند پیش از ساخت آن مشخص می گردد و از ابتدای شروع ساخت رینگ جکوزی، باید قطر رینگ ها مشخص گردد. رینگ استیل جکوزی توسط لوله کش در داخل سازه جکوزی کار گذاشته می‌شود.

زمان خرید رینگ جکوزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید رینگ جکوزی باید حتما توجه کنید که آن را از شرکت های معتبر و همچنین دارای گارانتی تهیه کنید. بهتر است هنگام خرید حتما در این زمینه مشاوره گرفته و از نظر متخصصان استفاده کنید. سعی کنید حتما رینگ جکوزی استیل تهیه کنید و همچنین ضمانت آن را در نظر بگیرید که هر زمانی مشکلی برای قطعات آن رخ داد بتوانید از ضمانت و گارانتی آن استفاده کنید.

شرکت شوفاژکاران معتقد هستند که جنس بدنه بسیار مهم است و باید از جنس مخصوصی برای آن استفاده شود. مثلاً اسکلت رینگ می بایست با فلز پایه گذاری شود و همینطور نیاز است که ساخت اسکلت جکوزی و آجرچینی به خوبی صورت بگیرد. اگر شما از رینگ با کیفیت و مقاومی استفاده نکنید شاهد شکست متریال ساختمانی روی آن خواهید بود.

خرید رینگ جکوزی استیل

شرکت شوفاژکاران اهورا با تجربه و سابقه ای فراوان در زمینه ساخت رینگ استیل و گالوانیزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. رینگ های ساخته شده در این شرکت همگی دارای ضمانت و گارانتی می باشد و شما می توانید در هر ابعادی که مد نظرتان هست ، سفارش دهید.

رینگ جکوزی در مدل ۴ نفره تقاضای زیادی دارد بنابراین شرکت شوفاژکاران این مدل را بیشتر عرضه می کنند. جنس به کار رفته برای این رینگ ها استیل است و از شکل دایره ای برای آن استفاده شده است. این محصول در سبک های دو تکه یا بیشتر هستند. معمولاً قطر بخش بزرگ آن بیش از ۲۰۰ و برای بخش کوچک از قطر ۱۴۰ استفاده می شود.

مطلب مرتبط:   آشنایی با منبع دوجداره آبگرم

قیمت رینگ جکوزی با توجه به قطر سایز و نوع لوله متفاوت است و شما می توانید جهت مشاوره رایگان و برآورد قیمت با کارشناسان شرکت شوفاژکاران اهورا در ارتباط باشید.

تلفن تماس۹۸۲۱۶۶۳۱۱۴۸۲+

(۱ امتیاز) - ۵/۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست محتوا