انواع آبگرمکن صنعتی مشعل دار

آشنایی با انواع آبگرمکن صنعتی 

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ایستاده

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی

آبگرمکن صنعتی برقی تک فاز

آبگرمکن صنعتی برقی سه فاز

آبگرمکن صنعتی گازی

آبگرمکن گازوئیلی خانگی

آبگرمکن برقی مخزن دار

آبگرمکن برقی بدون مخزن

آبگرمکن برقی زودجوش بدون مخزن

  • آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی یکی از انواع آبگرمکن صنعتی مشعل دار است.آبگرمکن صنعتی یکی از پرکاربردترین تجهیزات انتقال حرارت و تامین آب گرم مصرفی در موتورخانه و سیستم‌های گرمایشی است
آبگرمکن صنعتی
آ

و در پروژه‌هایی که تنها نیاز به تامین آب گرم مصرفی در آن‌ها وجود دارد استفاده از این آبگرمکن‌های صنعتی از لحاظ قیمت بسیار به صرفه است .

همچنین این آبگرمکن‌ها راندمان بسیار بالاتری هم نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی در انتقال حرارت دارند.

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ، از جمله پرکاربردترین تجهیزات انتقال حرارت برای تامین آب گرم مصرفی برای یک واحد مسکونی، صنعتی و یا اداری است. این نوع آبگرمکن، از نوع آبگرمکن مستقیم است.

زیرا آب داخل مخزن، مستقیما توسط شعله حاصل از احتراق مشعل گرم می‌شود. بسیار پیش آمده که برای تامین آبگرم مصرفی ساختمان ، اقدام به نصب موتورخانه می‌کنند.

در صورتی که نیاز فقط تامین آبگرم مصرفی باشد، استفاده از آبگرم صنعتی بسیار به صرفه تر است و هزینه‌های اجرا و بهره برداری از آب گرم مصرفی را تا میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ، معمولا می‌تواند به صورت گازوئیلی یا گازی برای محل‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

انواع آبگرمکن صنعتی مشعل دار

آبگرمکن‌های صنعتی انواع مختلفی از جمله آّبگرمکن صتعتی مشعل دار ایستاده و آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی و آبگرمکن صنعتی المنت دار و… دارند.

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی

آبگرمکن‌های صنعتی مشعل دار در انواع مختلفی تولید و توزیع می‌گردند که یکی از انواع آن‌ها، آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی می‌باشد.

آبگرمکن‌ صنعتی مشعل دار افقی به صورت مستقیم و توسط مشعلی که دارد،آب گرم را فراهم می‌کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

یکی از پرکاربردترین انواع آبگرمکن‌های صنعتی، آبگرمکن‌های صنعتی مشعل دار افقی می‌باشند که با نام‌هایی همچون آبگرمکن‌های کارواشی و خوابیده نیز آن‌ها را می‌شناسند.

مطلب مرتبط:   روش کار سختی گیر رزینی

ابگرمکن‌ صنعتی مشعل دار افقی یا همان خوابیده، آبگرمکنی است که شکل و شمایلی مانند آبگرمکن‌های قدیمی دارد.

آبگرمکن صنعتی افقی کارایی مانند آبگرمکن صنعتی ایستاده دارد و بستگی به سفارش مشتری و مشاوره قبل از فروش پیشنهاد خرید آبگرمکن صنعتی افقی مشعل دار گازی و یا گازوئیلی به مشتری میدهیم .

تفاوت آبگرمکن صنعتی افقی با آبگرمکن صنعتی ایستاده از نظر تبادل حرارتی و زود گرم شدن و به اصطلاح زود جوش آبگرمکن صنعتی افقی است و یک تفاوت هم وجود دارد که آبگرمکن صنعتی افقی را میشود در دو پاس بهتری نسبت به ایستاده ساخت .

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی فضای بیشتری را اشغال میکنم و در صورت داشتن فضای کافی آبگرمکن صنعتی افقی مشعل دار گازی و یا گازوئیلی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

اجزای تشکیل دهنده آبگرمکن صنعتی مشعل دار

انواع آبگرمکن صنعتی
انواع آبگرمکن صنعتی مشعل دار

این نوع تجهیزات ، معمولا از یک منبع تحت فشار و یا مخزن ذخیره ساخته می‌شود. در وسط این نوع مخزن، یک یا دو پاس لوله آتش خوار استفاده شده است که برای عبور محصولات احتراق تعبیه شده است. پس اجزای این نوع آبگرمکن به روال زیل است:

  • مخزن ذخیره و یا منبع تحت فشار که در واقع محل ذخیره آب گرم مصرفی است
  • یک یا دو پاس لوله آتش خوار که در واقع وظیفه انتقال حرارت از مشعل به آب را به عهده دارد.
  • یک مشعل و تجهیزات کنترلی که برای تامین انرژی مورد نیاز استفاده می‌شود. این نوع مشعل میتواند گازی و یا گازوئیلی باشد.

مخازن آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی:

مخازن آبگرمکن صنعتی با توجه به نوع فرآیند، نحوه کارکرد، نوع آب مورد استفاده و همچنین موارد استفاده تفاوت دارند. معمولا برای تامین آبگرم یک محل آبگرمکن صنعتی معمولی با ورق فولادی گالوانیزه به کار می‌برند.

برای مصارف آبگرم فرآیندهای غذایی یا شیمیایی میتوانند از آبگرمکن صنعتی استیل از جنس ۳۱۶ و  یا ۳۰۴ استفاده شود که الزامات خاص خود را دارند.

مشعل آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی:

آبگرمکن‌های صنعتی از جمله مخازن تامین آبگرم مستقیم هستند.در این مخزن انتقال حرارت به وسیله مشعل‌های گازی یا گازوئیلی انجام می گردد. به این صورت که شما میزان حرارت لازم برای گرم کردن آب را محاسبه می کنید. با فرض ضریب اطمینان می‌توانید مشعل خود را انتخاب کنید. این مشعل در یک لوله آتشخوار یا بدون درز می دمد. با تماس پیدا کردن آب با سطح لوله تامین آبگرم انجام می شود.مشعل مهم ترین بخش یک آبگرمکن صنعتی یا هر دستگاهی که با مشعل کار می کند است. بدون مشعل هیچ گرمایی در این سیستم ها تولید نمی شود تا شما آب گرم مصرفی خود را تامین کنید. مشعل ها در دو نوع گازی و گازوئیلی تولید می شود. 

مطلب مرتبط:   منبع انبساط تحت فشار چیست؟

بدنه آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی:

بدنه این نوع آبگرمکن از ورق گالوانیزه گرم به ضخامت متناسب با ظرفیت، از ۴ تا ۸ میلی متر تولید می شوند. قسمت های جوشکاری شده از داخل و خارج با رنگ اپوکسی خوراکی پوشش داده می شوند.

قسمت خارجی منبع با رنگ صنعتی سفید یا آبی بنا به درخواست مشتریان محترم رنگ امیزی می گردد. در آبگرمکن صنعتی افقی نوین مبدل تهران ضخامت ورق در تمام قسمت ها یکسان می باشد

اما در نوع عمودی با توجه اعمال فشار و وزن آب به عدسی های دستگاه مخصوصا عدسی پایین ضخامت عدسی ها کمی بالاتر در نظر گرفته می شود.

این نوع آبگرمکن صنعتی دارای دریچه بازدید منهول برای بازرسی و تعمیرات احتمالی می باشد. روی بدنه دستگاه آبگرمکن نوین مبدل تهران ۸ اتصال نصب می شود که شامل :

ورودی آب سرد، خروجی آبگرم، برگشتی آبگرم مصرفی، تخلیه،شیر اطمینان، ترموستات، ترموستات حد و گیج دما می باشد.

کاربرد های آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی

آبگرمکن صنعتی مشعل دار کاربرد زیادی در مکانهای صنعتی دارد. این آبگرمکن علاوه بر کاربرد در مکانهای پر جمعیت مانند کارگاه های ساختمانی می تواند مانند یک موتورخانه کوچک آب داغ یک ساختمان را تامین کند.

  • استفاده در کارواشها به عنوان آبگرمکن کارواشی
  • استفاده در کارخانه ها به عنوان آبگرمکن صنعتی و تامین آب گرم شستشو
  • تامین آب گرم استخر با استفاده از سیستم پمپاژ و روش اختلاط
  • تامین آب گرم ساختمان های پر جمعیت به جای موتورخانه
  • تامین آب گرم مصرفی کارگاه های موقت مانند کارگاه های ساختمانی

 نحوه عملکرد آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی

مطلب مرتبط:   فروش آبگرمکن صنعتی مشعل دار در تهران

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی مثل یک دیگ فولادی عمل می کند. در این محصول عملیات انتقال حرارت بسیار ساده انجام می شود. این آبگرمکن دارای یک بدنه اصلی بوده که درون یک آتشکده قرار دارد. بروی دهانه این آتشکده مشعل نصب می شود.

آب سرد از اتصالات تعبیه شده بروی مخزن وارد آن می شود. شعله مستقیم درون آتشکده دمیده می شود و از یک دودکش خارج می شود. آب سرد با این آتشکده در تماس است و عملیات انتقال حرارت صورت می گیرد.

خرید آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی

شرکت شوفاژ کاران اهورا یکی از برترین شرکت‌های تولیدی انواع تجهیزات می‌باشد.

ما امروزه برای شست و شو ظروف، نظافت و حمام و حتی تفریحاتی همچون استخر رفتن و آرامش گرفتن در محیط آرام جکوزی و سونا خشک، به این قبیل وسایل نیازمند هستیم.

آبی که در اختیار ما است، نمونه‌ای از آب سنگینی است که دارای املاح مختلفی همچون منیزیم و کلسیم می‌باشد و استفاده از آن می‌تواند مشکلاتی را برای ما به وجود آورد.

آب گرم یکی از نیازهای زندگی ما به شمار می‌رود و به همین دلیل به وسایلی همچون آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی و یا دیگر وسایلی که در فراهم کردن آب گرم می‌توانند به ما کمک کنند، نیازمند هستیم.

شرکت شوفاژ کاران اهورا، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی انواع تجهیزات تصفیه، منابع انبساط، انواع آبگرمکن‌ها، منابع کویل دار، انواع منابع ذخیره و همچنین منابع دو جداره می‌باشد.

وظیفه حیاتی شوفاژ کاران در تولید چنین محصولاتی باعث شده تا انواع این محصولات توسط افرادی توانمند و مهندسینی خبره تولید شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

تماس با ما : ۹۸۲۱۶۶۳۱۱۴۸۲+

(۱ امتیاز) - ۵/۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست محتوا