فروش آبگرمکن صنعتی مشعل دار در تهران

آبگرمکن صنعتی مشعل دار یک نوع آبگرمکن صنعتی است که با استفاده از مشعل‌های گازی یا روغنی،حرارت لازم برای گرم کردن آب را تأمین می‌کند.

آبگرمکن صنعتی مشعل دار معمولاً در محیط‌های صنعتی، تجاری یا در ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌شوند که نیاز به حجم بالای آب گرم دارند.

آبگرمکن صنعتی مشعل دار،کاتالوگ و لیست قیمت

عملکرد آبگرمکن صنعتی مشعل دار به این صورت است که مشعل‌های گازی یا روغنی درون یک کوره یا محفظه‌ای ایجاد می‌شوند و سپس اتصال به سیستم تأمین آب را دارند. وقتی مشعل‌ها را روشن می‌کنید، حرارت تولید شده به آب منتقل می‌شود و آب را گرم می‌کند. سپس آب گرم به کاربردهای مختلفی مانند گرمایش ساختمان‌ها، استفاده در فرآیندهای صنعتی، استحمام، و تولید آب گرم جهت مصرف خانگی ارسال می‌شود.

آب‌گرم‌کن وسیله‌ای است که معمولاً برای گرم‌کردن آب بکار گرفته می‌شود. در مصارف خانگی از آب گرم شده اغلب برای شستن ظروف و پوشاک، استحمام، غذاپزی و گرم کردن محیط منزل استفاده می‌شود.[۱] در مصارف صنعتی اغلب از آب‌گرم‌کن‌هایی استفاده می‌شود که توان تولید بخار فوق داغ را داشته باشد.

قیمت آبگرمکن صنعتی مشعل دار

ممکن است بسیار متغیر باشد و به عوامل مختلفی مرتبط با این دستگاه بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

ظرفیت آبگرمکن: ظرفیت آبگرمکن، به مقدار آبی که می‌تواند در یک بازه زمانی خاص گرم کند، مرتبط است. آبگرمکن‌های صنعتی مشعل دار با ظرفیت‌های مختلف از کمترین حجم تا بزرگترین حجم موجود می‌باشند. همچنین، برخی ممکن است بتوانند ظرفیت چندگانه داشته باشند.

نوع مشعل: نوع مشعل استفاده شده در آبگرمکن نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. مشعل‌های پیشرفته‌تر و کارآمدتر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

کیفیت ساخت و برند: برندهای مختلف آبگرمکن‌ها، قیمت‌های متفاوتی دارند. برندهای معروف و با کیفیت معمولاً هزینه بیشتری نیاز دارند.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های اضافی: آبگرمکن‌های صنعتی ممکن است دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی مانند کنترل هوشمند، صرفه‌جویی در انرژی، کنترل دمای دقیق و … باشند که ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

مطلب مرتبط:   منبع کویلی اسپیرال
آبگرمکن صنعتی مشعل دار
کاتالوگ ابگرمکن صنعتی مشعل دار

ظرفیت آبگرمکن صنعتی مشعل دار

آبگرمکن‌ صنعتی مشعل دار معمولاً دارای ظرفیت بالا، بازدهی قابل توجه و قابلیت های کنترل پیشرفته هستند تا بتوانند نیازهای مختلف کاربران صنعتی را برآورده کنند. البته مصرف انرژی و نگهداری آن‌ها نیازمند مراقبت و نظارت دقیق است تا به بهره‌وری بالا و کاهش هدررفت انرژی دست یافت. همچنین، رعایت ایمنی‌های لازم در استفاده از مشعل‌های گازی و روغنی بسیار حائز اهمیت است.

انواع آبگرمکن صنعتی

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی

یکی از پرکاربردترین انواع آبگرمکن ‌های صنعتی ، آبگرمکن‌های صنعتی مشعل دار افقی می‌باشند که با نام‌هایی همچون آبگرمکن‌ های کارواش و خوابیده نیز آن‌ها را می‌شناسند .

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی، یک نوع آبگرمکن صنعتی است که با مشعل‌های گازی یا روغنی مجهز شده است و به صورت افقی نصب می‌شود. این آبگرمکن‌ها به منظور گرم کردن آب در محیط‌های صنعتی، تجاری یا ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌شوند.

برخلاف آبگرمکن‌های عمودی که با نصب عمودی در محل‌های محدود استفاده می‌شوند، آبگرمکن‌های افقی معمولاً با نصب افقی بر روی زمین یا سطح مناسب صورت می‌گیرند. این نوع آبگرمکن‌ها به دلیل نصب افقی، عملکرد بهتری در برخی از شرایط خاص محیطی دارند و معمولاً برای ظرفیت‌های بزرگتر استفاده می‌شوند.

آبگرمکن‌های صنعتی مشعل دار افقی به دلیل قابلیت نصب و استقرار آسان، مناسب برای مکان‌ها و فضاهای محدود، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، مجتمع‌های مسکونی و تجاری و هتل‌ها هستند. آبگرمکن‌های مشعل دار افقی، با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های مورد نیاز، می‌توانند برای تأمین آب گرم جهت گرمایش، آب گرم شیرین‌کن، سوپر شارژ و یا به عنوان منبع آب گرم جهت فرآوری و فرایندهای صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند.

آبگرمکن صنعتی مشعل دار افقی
آبگرمکن کارواش قیمت کوره آبگرم کارواش

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ایستاده

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ایستاده، نوع دیگری از آبگرمکن‌های صنعتی است که به صورت عمودی یا ایستاده نصب می‌شود. این آبگرمکن‌ها با استفاده از مشعل‌های گازی یا روغنی، آب را گرم می‌کنند و در محیط‌های صنعتی و تجاری با نیاز به آب گرم با حجم بالا استفاده می‌شوند.

مطلب مرتبط:   تفاوت بین منبع انبساط باز و بسته

آبگرمکن‌های صنعتی مشعل دار ایستاده معمولاً با ظرفیت‌های بزرگتر از آبگرمکن‌های افقی عرضه می‌شوند و به دلیل نصب عمودی، برای فضاها و محیط‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر هستند. این آبگرمکن‌ها معمولاً در کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، ساختمان‌های صنعتی، واحدهای تولیدی، هتل‌ها و هر جایی که نیاز به حجم زیاد آب گرم وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین، آبگرمکن‌های صنعتی مشعل دار ایستاده معمولاً دارای سیستم‌های کنترل پیشرفته‌ای هستند که اجازه می‌دهد دمای آب را به‌طور دقیق کنترل کرده و به صورت مداوم حرارت مورد نیاز را تأمین کنند. این امکانات کنترلی می‌توانند به بهره‌وری بیشتر و کاهش هدررفت انرژی کمک کنند.

در مجموع، انتخاب بین آبگرمکن صنعتی مشعل دار ایستاده یا افقی بستگی به نیازها و شرایط خاص محیطی شما دارد. مشاوره با تولیدکنندگان مختلف و متخصصان مرتبط می‌تواند به شما در انتخاب بهترین آبگرمکن برای نیازهای خاص شما کمک کند.

ابگرمکن صنعتی مشعل دار ایستاده
ابگرمکن صنعتی مشعل دار ایستاده

آبگرمکن صنعتی برقی یا المنت دار

آبگرمکن صنعتی ایستاده از یک مخزن آب که شامل عدسی ، بدنه و پایه های آن می باشد و المنت های حرارتی و در صورت نیاز جعبه برق تشکیل شده است که در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. در واقع این دستگاه برای فضاهای بزرگ مانند تولیدی ها ، کارگاه ها ، شرکت های بزرگ مناسب ترین گزینه می باشد.

این دستگاه شبیه به آبگرمکن مشعل دار می باشد اما به جای مشعل، المنت دارد که در بخش هایی که دسترسی به گاز و گازوئیل مشکل است از این محصول استفاده می شود.

آبگرمکن صنعتی ایستاده همانند آبگرمکن های خانگی یک سیکل ساده دارد و از مخزن و یک کوره تشکیل شده است. تفاوت این دو آبگرمکن در ظرفیت، نوع مشعل و سیستم کنترل آنها می باشد.

آبگرمکن صنعتی برقی 3 فاز
آبگرمکن صنعتی برقی ۳ فاز

آبگرمکن صنعتی ایستاده المنت دار در ظرفیت های مختلف و با مخزن داخلی از جنس ورق گالوانیزه به صورت استوانه‌ای تحت فشار از ظرفیت ۱۰۰ تا ۲۰۰۰۰ لیتری ساخته می‌شود.
این دستگاه‌ها آب سرد ورودی از لوله‌کشی آب ساختمان را گرم کرده و آن را در خود ذخیره می‌کنند. وقتی شیر آب را باز کنید، آب گرم ذخیره‌شده در آبگرمکن از شیر خارج می‌شود.

نصب آبگرمکن صنعتی ایستاده بسیار آسانتر و کم هزینه تر نسبت به باقی مدل های آبگرمکن می باشد و نیازی به لوله کشی خط گاز ندارد.
قبل از نصب آبگرمکن صنعتی برقی به این نکته توجه کنید که دستگاه با کف ساختمان تراز باشد چرا که در صورت رعایت نکردن این مورد دستگاه پس از مدتی دچار اختلال خواهد شد. نکته دیگر اینکه حتماً از وجود سیم‌کشی ارت قبل از نصب آبگرمکن ایستاده المنت دار مطمئن شوید. نصب آبگرمکن صنعتی برقی 

صنعتی المنت دار scaled
کاتالوگ آبگرمکن صنعتی برقی

آبگرمکن صنعتی کارواش

این مدل آبگرمکن از ۲۰۰ لیتر الی ۶۰۰۰ لیتر تولید میشود . آبگرمکن صنعتی کارواش معروف به ابگرمکن صنعتی مشعل دار و آبگرمکن صنعتی برقی میباشد .آبگرمکن کارگاهی در کارگاه ها بیشتر آبگرمکن صنعتی برقی مورد استفاده قرار میگیرد.

مطلب مرتبط:   منبع ذخیره سوخت 2000 لیتری

قیمت آبگرمکن گازوئیلی به مراتب بیشتر از قیمت آبگرمکن صنعتی برقی میباشد .

پر فروش ترین آبگرمکن های صنعتی در شوفاژکاران

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ۳۰۰۰ لیتری

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ۱۵۰۰ لیتری

آبگرمکن صنعتی برقی ۱۰۰۰ لیتری

خرید آبگرمکن صنعتی مشعل دار و برقی در تهران

شرکت شوفاژ کاران اهورا، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی انواع تجهیزات تصفیه، منابع انبساط، انواع آبگرمکن‌ صنعتی، منابع کویل دار، انواع منابع ذخیره و همچنین منابع دو جداره می‌باشد در ظرفیت های مختلف می باشد.

شما می توانید با برخورداری از مشاوره رایگان و ارتباط با کارشناسان شوفاژکاران بهترین تجربه خرید آبگرمکن صنعتی را داشته باشید.

خرید آبگرمکن صنعتی دست دوم و ساخت آبگرمکن برقی صنعتی

در شرکت شوفاژکاران کلیه محصولات به صورت نو و طبق سلیقه و نیاز شما طراحی و ساخته می شود و هیچگونه محصول دست دوم برای فروش موجود نمی باشد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۳۱۱۴۸۲

- امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست محتوا